Sandra - Colins mamma

20 December

Kategori: Familjeliv

På förmiddagen fick jag ett sms av Josephine som frågade om vi skulle hitta på något. När Colin vaknade plogade vi hela cykelbanan upp till henne eftersom Gävlekommun bara plogar en gång per dygn och det är klockan två på natten. Colin levde rövare och Vira satt bara och såg söt ut. Efter en stund tog vi en promenad ner till stan för lite kik och J köpte julklappar. Väl hemma stod min man och vek tvätt. Hade fått hem sin nya handkontroll till wii. En svart så nu har vi boxats och spelat supermario ikväll. Jätte roligt att göra något tillsammans sådär. Tar vara på all tid tillsammans.

Jag hoppas verkligen att vädret blir bättre så att vi kan ta vår promenad med gruppen imorgon. Är det såhär så överväger jag nog att stanna hemma. Inge mer sjukhusinläggning för mig tack. Hoppas jag får sova läänge imorgon för trött är det minsta man kan säga om mitt tillstånd. Eller ja, inte i ögonen utan kroppen. Nu längtar jag enormt till julafton för det är inte förns då jag får sova på en natt. Kliver av på självaste julaftonsmorgonen.

Kommentarer

  • ewa karlsson - mamma till Noel säger:

    tackar : )

    2010-12-21 | 00:04:18
    Bloggadress: http://ewakarlsson.blogg.se/
  • Anja - 17 & mamma! säger:

    Tack. :) En sån där mössa har jag till lillan oxå! :)

    2010-12-21 | 07:39:44
    Bloggadress: http://anjahakanson.blogspot.com
  • sara - mamma till wilda säger:

    Kolla in bilden!!



    Ja, men de kan ju inte ha bråttom med allt hihih Följer han sin egen kurva?

    2010-12-21 | 07:40:09
    Bloggadress: http://saratilling.devote.se
  • carola säger:

    nämen vilken underbar bild:)

    Hur söt som helst.



    Tack för all tips om Wii, var in på Game igår och pratade så ett sånt blir det.

    Har man julkvällen fixad.



    Tack för din andra kommentar också, jag fick ju en till dum där jag i stort sett var rasist:)

    Man måste ju få tycka saker utan att bli kallad rasist, jag skäms inte för att vara stolt för mitt land och att jag är svensk.



    Hoppas din dag blir bra, tvättstuga på schema här. HURRA:)

    Såg du att jag hade en tävling där du kan vinna en fotobok??

    kram

    2010-12-21 | 07:48:39
    Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: