Sandra - Colins mamma

Barnfamilj

Kategori: Familjeliv

Ja det märks ju tydligt att man är en barnfamilj nu. Vi har inte supermycket att göra men man prioriterar helt enkelt inte bloggen på samma sätt som tidigare. Det är iallafall lika många som läser den varje dag. Jag ska fråga Jonas snällt om han kan göra en ny design och då ska jag lägga in bloglovin med som jag hade på min förra blogg. Bra för dom som följer för då kommer det ett mail när jag skrivit.

Igår hade jag inte alls tid att skriva. På dagen var Christians kompis här med två söta och supersociala barn. Jätte trevligt. Sen hann vi klä oss och åka iväg till Bomhus där vi var hos fler av Christians kompisar och på fest på kvällen. Det var väldigt trevligt :) Vi kom hem vid 00 och åt mat som vi handlade på vägen hem och sen sov vi. Crille skulle igentligen följa med dom andra ut men han stannade hemma utan att bli övertalad. Det har aldrig hänt tidigare.

På bussen hem igår var bussen full med killar 18 år. Dom skrek och sjöng det lät värre än en hockeymatch. Lite småirriterande men jag kommer aldrig förstå det där med att väsnas på fyllan. Har som sagt aldrig varit så full och aldrig varit "ung och full" heller för den delen. Jag skippade den delen i min utveckling och höll mig till lagarna. Har bara varit superfull en gång i mitt liv och det var ju då i april när jag ramlade ner i diket och Crille fick hämta mig. Jag saknar inte alls sånt där men det kanske är för att man aldrig har varit sån som festat som dom flesta.

Det om detta. Nu ska vi klä på oss och ta en buss till fridhem. Jag saknar mina småsyskon och Colin ska få träffa nästan alla sina mostrar och sin morbror :) Annars blir det nog en lugn dag.



Colin myser med pappa <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: