Sandra - Colins mamma

Bättre än dunderhonung..

Kategori: Familjeliv

Är min supermjölk som gör mig smal och rundar till min spinkiga son :) Har gått ner 7 kg på 2 veckor och då är det 5 kg mer än den vikt jag hade innan han flyttade in i min mage! Det är super. Idag klev jag upp i rätt tid vid tio var jag påklädd och klar för att plocka upp Colin och Christian klev upp då med. Var klar till sådär klockan tolv när jag sagt att jag skulle gå senast halv tolv till Johanna men det var rätt bra planerat endå. Vi gick på stan handlade lite småsaker som behövdes hemma. Superskönt att komma ut samtidigt som man får prata av sig.



När jag kom hem hann jag plocka lite innan Colin vaknade. Sen kom Christian hem han hade tränat och satte igång med maten. Colins farmor kom över på mat och åt dillstuvad potatis och isterband. Jag åt frukostkorv men det var gott :) Till efterrätt blev det semlor.

Ikväll blir jag ensam hemma så dörren står öppen för besök hehe. Imorgon kommer BVC med så man kanske ska städa lite eller så. Ja vi får se hur nöjd Colin är och hur mycket som blir gjort.

Kommentarer

  • frida säger:

    Du förstår inte hur avis jag blir på dig, du har fått din son nu :) Själv måste jag vänta, haha . Ganska trött på det nu... Man sitter lixom bara o väntar ! Men men får väl passa på o göra sånt jag inte kommer ha tid med sedan, så kanske tiden går snabbare:) Hoppas allt går bra för er:) Kram

    2010-02-03 | 20:44:32
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: