Sandra - Colins mamma

Bojkottar pampers!

Kategori: Familjeliv

Har tyckt att pampers blöjor var bra att köpa för att man skänker vaccin.. MEN! Idag läste jag på våra våta tvättlappar och det står med fet stil NO ALCOHOL. Sen läser man på innehållet, fjärde innehållet var just alcohol. Jaha vad ska man tro då då? Näe ska aldrig mer köpa dom om de ljuger sådär.

Nu har jag varit till min farmor och farfar en sväng hälsat på min hund. Inte för att han hade lust att följa med hem igen . Fick prinsess tårta där och sen har vi bara gått hem igen. Praktiskt att gå dit eftersom man bara behöver klä på Colin och gå slippa vagn och barnstol! Nu är jag hemma igen och min älskling är och handlar thaimat. GOTT!! sen blir det bara mys ikväll. Christian ska få sitt paket med. En soptunna för den som undrar. Från Colin. Hehe som vi kan slänga blöjor i för just nu har vi fryspåsar som hänger på väggen. ÄKLIGT! Jaa det är lite på skojj bara. Kan ju skriva här med vad det är i paketet för Crille har aldrig läst min blogg och kommer aldrig att göra. hehe



Min sötnos i babygymmet idag. Märks det att jag är världens stoltatste mamma? haha

Kommentarer

  • frida säger:

    Så bra:) ja jag såg dig oxå ! hehe =) jasså trodde du inte, jag som hade värsta magen haha :-P

    Detsamma, kram !

    2010-02-14 | 19:42:09
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/
  • Tessan säger:

    Du ska vara världens stoltaste mamma till en sån liten fin underbar som Colin! <3

    2010-02-14 | 19:47:03
    Bloggadress: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: