Sandra - Colins mamma

Colin 4 veckor

Kategori: Familjeliv

Idag blir Colin 4 veckor. Hjälp vad fort det går. Ville har varit borta lika länge. Colin träffar ju sin storebror ganska ofta endå undra när han kommer hem jag.

Iallafall så var jag så arg på blogg.se igår för det funkade inte på hela kvällen..

Idag vaknade vi halv nio. Det svider i mina ögon har typ ögon inf lika så min som som hela ögat är uppsvällt och rött. Vi är snoriga och hostar massor. Han är gnällig han har säkert ont någonstans. Så tråkigt. Hoppas verkligen att vi inte blir sjukare.

Ååh vad jag är hungrig! Måste äta frukost sen ska jag kanske gå och sola om Christian kliver upp. Natten var ok men det känns som att jag inte har sovit på en vecka.

Nä måste springa och göra en macka medans Colin ligger och snurrar i babygymmet viftar med händerna så han börjar väl skrika snart då är man fast.



Japp där låg jag vid den här tiden för fyra veckor sedan.



världens finaste

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Japp, har prövat med 3 olika amningsnappar, men hon blir helt hysterisk när jag ska försöka lägga henne till bröstet. Blev nog lite fel från första början. jag hamna i förlossningsdeprisson, och var helknäpp den första veckan. Och hon fick knappt nå mat, så nu när hon är hungrig ska det gå fort med flaskan :)Men stockningen börjar släppa lite nu, så det ordnar sig nog utan amning. Helammar du nu med nappen, eller kör ni på ersättning också?

    2010-02-16 | 10:39:19
    Bloggadress: http://empan89.blogg.se/
  • Maria säger:

    Tack tack:) ja det är bara bra med mig:) hoppas att allt är bra med dig också:)

    Kram kram

    2010-02-16 | 16:26:29
    Bloggadress: http://psykopatanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: