Sandra - Colins mamma

Design

Kategori: Familjeliv

Jaa:D Superfin design jag är jätte nöjd tack JONAS!

Var ute på en långpromenad med min farmor och Ville. Sen åt vi mackor och drack oboy. När min farfar kom hem så åkte vi till barnens hus. Skulle köpa en babymobil men den var sjukt dyr 800 kr. Colin kommer inte gilla senare om jag spenderar hans pengar på att köpa en sån. Hittade en vagn vi ska köpa iallafall. Så fin längtar. Handlade lite på maxi och träffade Pappa, Saritha, Jessica och David med. David är så söt han säger Tollin till Colin. Hehe dom kommer ha så kul tillsammans sen när dom kan leka.

Efter det åkte vi till Alice och Louise en sväng och hälsade på. Nu har vi kommit hem och bara tar det lugnt har satt tulpaner jag fick i en vas och Christian hade diskat så det är fint här hemma. Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske Christian ska till en kompis som fyllde igår men det verkar inte vara spikat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: