Sandra - Colins mamma

En lördag

Kategori: Familjeliv

Inatt somnade Colin halv fyra men då var han liksom inte superskrikig. Nu har vi köpt NAN 1 istället för babysemp hoppas hans mage blir bättre nu då. Det kan ju inte bli sämre. Vaknade halv tolv så gjorde oss klar och träffade mormor och emmy fem minuter på stan Colin fick en supersöt nalle som spelar musik. Sen fikade jag med Johanna och gick runt handlade alla <3 dagspresent till pappan från sonen och från andra sonen Ville såklart :) Sen har jag varit till maxi och handlat NAN och kaffe med mamma. Fick supergod chililax och potatis när jag kom hem.

Nu vill jag att Colin ska vakna och äta tänk om han kunde vända dygnet och sova inatt istället. Måste hålla honom vaknen hela kvällen nu. Längtar verkligen tills han sover hela nätter.

Kommentarer

  • frida säger:

    Tack så jättemycket:-) din med!

    Ja precis, tyckte jag kände igen dig därifrån oxå, och från bussen o så hehe :) jaha där ser man!:)

    Allt e fin fint, hoppas allt e bra med er oxå!kram

    2010-02-13 | 20:02:52
    Bloggadress: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: