Sandra - Colins mamma

Finns det något underbarare?

Kategori: Familjeliv

Än att sitta och ha sin son i famnen? Supermysigt. Om typ 30 min ska han äta sen ska jag sova hoppas verkligen han med vill det. Ikväll har vi ätit thaimat sen har jag bara suttit framför tvn. Imorgon funderar jag på att premiärsola. Vore jätte skönt för jag har så ont i kroppen superskönt att bli varm. Sen ska jag nog sälja min snowboard så jag kan köpa ett gymkort är sjukt avis att Christian kan gå och träna när han vill varje dag. Fast jag ska inte hålla på med massa pulverdrycker och sånt som han gör. Går ju lätt för honom som är totalt fettavstötande som antingen ser ut som en sparris eller en puckelpist.

Fia har knäppt lite bilder på Colin som jag avslutar dagens sista blogginlägg med :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: