Sandra - Colins mamma

Fyllde ut bh:n

Kategori: Familjeliv

Medans Christian lagade mat så åt Colin jag la honom på axeln han skulle rapa så ålade han sig neråt och plöttsligt så spydde han rakt ner i linnet i bhn liksom. Så bara för att C tvättade idag så har han både spytt ner mig och bajsat ner sig. Så nu ska jag snart hänga tvätt. Har tvättat kläder i strl 56 nu med så han ska få ha dom imorn tänkte jag :D Annars ligger han mest hos pappa och gosar jag är inte speciellt poppis. Han gillar ju inte att amma heller blir skitarg ibland bara för att han gillar ersättning mer. Synd. Men man får försöka amma så länge det går.

Imorn hoppas jag att det inte är allt för kallt för jag vill verkligen ta en rask promenad imorn för motionens skull. Längtar ihjäl mig liksom. Annars vet jag inte vad jag ska göra imorn. Hoppas fia kan klippa mig färga ögonfransar och ögonbryn på onsdag. Skulle verkligen behövas. Ska iallafall sola imorn för nu ska jag inte vara så vit längre. Colin ska ju inte behöva skämmas över att jag ser hämsk ut.

Tidigare låg Colin i pappas knä han knäppte honom på magen och Colin skrattade massor. Så roligt. Får se vad läkaren säger på torsdag han var vist ganska mycket före i utveckligen. Christian är världens stoltaste pappa dom är så himmla söta tillsammans <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: