Sandra - Colins mamma

I stan

Kategori: Familjeliv

Sitter nere på stan och fördriver tiden. Har skrivit om mitt CV och personliga brev så att jag ska uppdatera det på offentligajobb.se om det skulle behövas kollas från PFV inför sommaren. Längtar verkligen tills jag börjar jobba igen. Ringde till min chef men hon var ledig till 1 mars så typiskt. Colin är med här fast han ligger och sover. Han har fått jättefina kläder idag. Tack! Om typ två veckor kommer han att behöva byta till storlek 56 och det är bara den vi har lite av. Men det ska vi ordna. Måste gå ner på stan en gång till senare idag. Om Colin sover kommer jag hinna in på banken med och öppna ett konto till honom så att jag kan föra över barnbidraget och alla pengar han fått och vunnit på trisslotter. Måste köpa en ny slang till barnvagnen får punka varannan gång jag går ut. Inte superkul.



Bjussar på en supersöt bild på min lillebror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: