Sandra - Colins mamma

Perfekt dag

Kategori: Familjeliv

Colin sov hela natten ( utom när han åt men sov fyra timmar mellan målen ) jag behövde inte ens öppna ögonen utan kunde ligga och amma somnade direkt efter att han fått tag. Sen har han bara ammat idag utan tillägg och sovit i vagnen varit vaken inne. För bra för att vara sant? Annars har jag varit ute på promenad med min farmor, min faster och min kusin Alice. Ville var ju förståss också med. Sen har jag bara varit hos farmor och sen tog vi en runda på stan köpte cykelpunkaprylar eftersom det är 4:e gången jag fått punka på barnvagnen nu. Colin hälsade på sin morfar innan vi gick hem. En perfekt dag. Nu har min minsta kille ätit två gånger han knorrar sig lite så han vill väl ha mer. Tutta på.. Hoppas det räcker. Sen ska jag få köttfärssås snart jag är så sugen. GE MIG MAT!









Lite bilder från dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: