Sandra - Colins mamma

Stålmannen

Kategori: Familjeliv

Ja en trött sådan har jag här framför mig i babysittern. Han har ammat och halvsovit samtidigt det går ju inte att få riktigt liv i honom han är så slö. Han har ätit lite nan med fast inte mycket alls. Han vaknar väl när jag ska lägga mig. Just nu har jag ett lyckorus i kroppen allt bara pirrar och jag känner mig superlycklig. Det är nog något med hormonerna. Som imorse Christian var skitsur för han var dötrött och jag kunde inte sluta skratta för jag var övertrött.

Iallafall så gillade jag inte melodi låtarna. Nu sitter jag och Colin i vardagsrummet och Christian har flyttat in i sovrummet. Där har han dukat upp med kaffe,chips och sånt och ska kolla på OS på webbtv den är snabbare än tv så där kommer han att bo i sängen nu då. Jag äter lite ostkrokar och dricker ramlösa.

Colin har lite kråkor och blir superkladdig i ett öga och det börjar bli rött. Vet inte om han börjar bli förkyld att det är därför han sover eller om han tar igen sig efter tre skriknätter. Hoppas han är vaken imorgon på dagen iallafall så han får en bra dygnsrytm.



Ja det här är säkert inte det sista inlägget eftersom jag är pigg och rätt rastlös..

Kommentarer

  • carola säger:

    hittade hit från Empan...

    Sån härlig stålmannen du har:)



    Här hemma finns en liten Lisa på nyss fyllda 1 år, emelies lilla kusin..finns några till också.

    Kul att hitta nya bloggar men mammor..

    ha en fortsatt trevlig helg

    2010-02-13 | 22:34:17
    Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/
  • SOFIA säger:

    Sorry, såg att du hade ringt vid sex tiden och jag såg det vid nio sen glömde jag ringa. Jonas telefon har legat här uppe hela kvällen så han inte haft koll. Men vart det nå viktigt? Kanske vi kan komma och hälsa på imorgon. Ring när du kan! <3

    2010-02-13 | 23:09:24
    Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: