Sandra - Colins mamma

Stor kille

Kategori: Familjeliv

Imorse var vi på BVC. Colin vägde 3760g och var 54 lång. En riktigt stor kille han växer så det knakar. Efter bvc gick vi hem till min farmor och var med henne. Tog en långis med Ville till stan och till djuraffären. Jag passade på att ta med Ville hem till vår gammla granne. Som alltid så blir man kvar länge och pratar. Min farmor tog Colin med hem till henne och när hon skulle fälla upp handtaget på vagnen så klämde hon sig så hela tidningen hon köpt och vagnen. ush såg ut som det hade varit mord där. När jag kom ville Colin äta. Fanns inte tillräckligt med mjölk så jag fick springa hem och hämta ersättning och tillbaka. Louise och Annika var där med och vi stannade tills fem. Då gick vi hem för då var Colins farfar här och hälsade på.

Nu är Ville hemma och hälsar på. Han bara sover men han får gå över till farmor och farfar sen tror inte att jag klarar av att ha honom hemma över natten rädd att han känner sig övergiven. Han har det bättre där borta just nu fast det känns tugnt att att han inte bor hemma.

Annars ska vi bara vila ikväll tror jag och idag har vi varit tillsammans i 1,5 år <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: