Sandra - Colins mamma

Tokig sovställning

Kategori: Familjeliv

Colin har smågnällt lite varit typ övertrött eftersom han har varit vaken sen kvart över nio imorse. Nu står han på knä i pappas knä och slummrar. Ser super roligt ut. Han ska få lägga sig på fällen i sängen nu och hoppas han sover några timmar så att han inte blir skriktrött ikväll. Han är ju uppe hela nätterna med pappa och tittar på OS. Som jag för tillfället är lite irri på eftersom dom inte kör andra avenyn under OS.

Annars så kliar jag ihjäl mig i halsen och hostar massor det är super jobbigt. Hoppas verkligen att det går över snart. Det är så fint här hemma nu med. Tråkigt med bara OS på tv med. Längdskidor och skidskytte ush jag kräks står dom och säger att dom inte vill vara på OS när det går så dåligt. Nä men åk hem då.. Nej så curling helt världelös sport. Är lite neg för jag är verkligen totalt ointresserad. Jag har liksom en fobi för sånt här man mår illa av rösterna tanten som pratar i curlingen och gubben som låter som han har en kokosboll i halsen i skidor man hatade verkligen det här när mamma och pappa skulle kolla hela vinterhelgerna sitta och gapa framför tvn. Samma med rösterna på P radiokanalerna. Kan dom som jobbar där vara ca 100 år tro?  Näe nu ska jag ägna mig åt min familj ska kanske gå till affären och få lite luft.

Ha en fortsatt trevlig kväll / S

Kommentarer


Kommentera inlägget här: