Sandra - Colins mamma

Trött..

Kategori: Familjeliv

Jag åkte hem till mina kusiner. Vi fick pannkakor och fika. Supergott! Colin blev poppis men han var lite gnällig. Vi kom hem nu vid halv åtta och har bara sett tv sedan dess. Colin har somnat och sover hos pappa. Jag ska lägga mig snart för att jag är jätte jätte trött. Hoppas sonen vill sova någon timme extra imorn bitti. Har inget planerat imorgon heller. Blir det lika skönt ute så ska jag nog ta en långpromenad. Är ju sjukt sugen att komma i form. Jag väger 10 kg mer nu än vad jag gjorde innan jag blev smällfet då jag gick upp från 42 - 65 kg på ett halvår. Jag tänker förståss inte gå ner så mycket men jag vill få bort dubbelhakan och få platt mage. Sen måste jag skaffa mig en rumpa för den jag hade förr börjar bara bli lår, skitfult.

Det om detta nu ska jag göra mig klar innan Colin vaknar igen. Fast det gör han inte för superpappan har ju fått honom att sova. Förstår inte hur han lyckas med allt jämt. Det är något magiskt med min man. Tänk att jag är tillsammans med stummannen. Hade man inte kunnat trott för 7 år sedan då jag träffade honom första gången som jag minns i Fredriks lägenhet på söder när jag var dit med pelle och lisa med tårta när han fyllde :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: