Sandra - Colins mamma

Va, har jag en son?!

Kategori: Familjeliv

Ja såklart jag har. Men idag har varit lite väl enkel om man säger så jag blir lite orolig när han sover så mycket. Imorse klev vi upp halv tolv han fick mat och vi gick ner på stan. Kom hem kvart över tre och han fick mat igen somnade mitt i allt. Jahapp.. Sen åt han inte förns klockan sex men bara lite för sen somnade han igen. Sen åt han vid åtta och somnade. Nu knorrade han lite för någon timme sedan så då fick han lite mat men han äter aldrig ett helt mål. Vad gör man liksom. När vi låg inne på 107 A så fick vi väcka honom och tvinga honom att äta. Det går inte idag han får kväljningar. Jaja hoppas han är lugn över natten och sen så är han pigg och glad imorgon.

Nu ska jag snart gå och lägga mig för det svider i ögonen och man får ju passa på att sova när han sover. Just nu ligger Colin på pappa i sängen och njuter. Fast jag skulle tycka att det skulle bli lite hårt, Christian har ju en kropp som en kullerstensgata muskler som sticker ut överallt. Fast jag klagar förståss inte på det ;)



Han är ju bara för sötast min fina son.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: