Sandra - Colins mamma

Vaken ensam

Kategori: Familjeliv

Ja nu sitter jag uppe ensam och har kastat i mig frukost i hopp om att Colin inte ska vakna. Christian la sig nio imorse så jag får springa om Colin vaknar så han får sova. ska gå till stan idag sen ska ja på bvc undra hur mycket han gått upp nu då. Han går ju upp extra eftersom han får ersättning.

Jag har jätte ont i huvudet, nacken och ryggen och hostar massor känns inte sådär toppen. Nu börjar efter tio. Malou ska ha champange lunch som alla torsdagar och fredagar och får träffa masor med spännande människor. Ett drömjobb tänk vad med folk hon har träffat i sitt liv. Men då är hon ju toppenbra på att göra intervjuer med.

Ja idag ska jag som sagt till stan hämta post ( en del av min post kommer fortfarande hem till pappa ), ringa PFV hur många gånger har jag inte sagt det då. Men jag lär sätta fart innan dom börjar ta in nya personer på intervju så att jag verkligen får heltid natt i sommar. Sen ska jag säga att jag kan börja jobba korta pass nu med eftersom Christian bara är hemma endå. Han kanske får jobb snart så blir det svårt för mig att tacka ja.

Åh vad sköönt att han sover lite till. Han har liksom legat och småätit mellan tre och sex inatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: