Sandra - Colins mamma

Väntar på soffan

Kategori: Familjeliv

Det blev inget mer skrivande här igår. Jag startade inte datorn efter vi kom hem utan gjorde allt för att komma i säng hade jätte ont i benen och var dötrött. Vid tretiden igår gick vi över till min farmor och farfar,.Lånade deras snyggbil och Colin stannade därr. Vi storhandlade på maxi och lämnade allt hemma. När vi kom tillbaka sov Colin så vi fikade och tittade på förkväll. Sen köpte vi hem pizza med hemkörning. SUPERGOTT och sen hade han en väska med pizzoena i så det bara rykte massor av dom lätt värt. Sen åt vi glass och gick hem efter stafetten. Supertrevligt var det och skönt att slippa sitta hemma och frysa i obekväma fotöljer. Stämmningen blev ju inte sämre av att dom ringde från Lindholms och sa att dom kommer med soffan idag. Så nu sitter jag och väntar på att dom ska komma. Colin har nyss somnat så jag ska klämma i mig frukost för 11.15 ska vi på läkarbesök på bvc. Ska fråga vad man ska göra nu när han vägrar tutte. Han blir skitförbannad skriker som om jag tappat honom i golvet och sen när jag tar bort honom från tutten så skrattar han. Hmm..

Ja allt från mig just nu får se hur mycket min stora pojk väger idag då.



Världens finaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: