Sandra - Colins mamma

2010

Kategori: Familjeliv

Ja nu är det 2010.

Jag fick hundvakt hos pappa så jag åkte dit på eftermiddagen och lämnade honom. Skönt att veta att han inte sitter ensam i lägenheten och är rädd för smällarna eller att jag skulle sitta här ensam med honom.


 
Jag kom sent till Johanna men det gjorde nog inget. Hon blev jätte glad för presenterna. Vi fick god mat och fika. Lekte roliga lekar och hade supertrevligt. Var ut och drack champagne som jag fick av pappa ( alkofri ) vid tolv sen drog vi oss hemmåt. Superdrygt att vara höggravid och springa runt med klackskor i en halv dm snö men det gick.



Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att min Christian kommer hem. Funderar på att ladda bakmaskinen så att man får färskt bröd imorn bitti :P Om jag ens tänker kliva upp då. Kanske ligger i sängen dygnet runt nu tills bebisen kommer för jag vill verkligen att den ska komma. NUNUNU!!!

Ha ett toppenbra 2010 för det ska jag ha tillsammans med min familj.

Kommentarer

  • Amanda säger:

    snälla kolla in min blogg jag har min första fråge stund så snälla ställ frågor till mig jag ber dig

    2010-01-01 | 11:44:55
    Bloggadress: http://amandalivochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här: