Sandra - Colins mamma

Aldrig fucka up

Kategori: Familjeliv

Nu har jag diskat och bäddat sängen 3 gånger eftersom mina pojkar gillar att hoppa i den då. Ser fortfarande obäddad ut men det gör inget. Sen har jag diskat lite. Nu ska jag ta och börja läsa boken aldrig fucka up så att jag hinner läsa klart den innan filmen kommer. Har gjort ett glas isvatten med. Det är inte jätte gott och stillar inte sockerabstinensen men jag lär nog tygla mig lite nu så jag inte blir som ett klot igen jag var verkligen jätte fet förr och är väldigt tacksam att jag inte gick upp mer än 1 kg under graviditeten. Jag väger fortfarande 6 kg mindre än vad jag gjorde då jag tog studenten :D

Aa åter till boken då. Hoppas den är lika bra som den förra den var verkligen dödsbra. Läste ut den igår. Ska försöka lura iväg Christian på bio om det inte blir bebis men det är lättare sagt än gjort kan jag säga. Men jag hoppas att jag någon gång i framtiden får se filmen då :P

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hoppas verkligen det kommer en liten snart:) är så glad för din skull:) Är nyfiken på om det blir en pojke eller flicka:) men om jag får gissa så tror jag det blir en flicka..



    Ha det bra:)

    2010-01-17 | 19:05:20
    Bloggadress: http://psykopatanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här: