Sandra - Colins mamma

Barnvakt

Kategori: Familjeliv

Imorse ringde min farmor och frågade om vi skulle ut på promenad för det var varmt ute. Vi gick en timme sen fikade vi hos min farmor och farfar. Det är så enkelt när man bor grannar :) Ville fick följa med min farfar ner på stan och jag gick hem och hade egen tid. Duschade och fixade håret sen sminkade jag mig och sånt. Kändes jätte skönt som om jag skulle göra något speciellt idag. Sen gick jag upp dit igen lämnade lite mat godis och några ben han kan ha där när han hälsar på. Han har det jätte bra hos dom och dom tycker att det är jätte roligt att ha honom där. Min farfar vill ha en hund som så många andra. Men låna min då! Det går ju förståss inte till  vem som helst eftersom han måste vara trygg på stället han blir lämnad skulle aldrig lämna honom på ett främmande ställe. Men han är ju med mig över allt så hela min släkt känner han :) Dom får ha honom så mycket dom vill han har det roligare där han får uppmärksamhet istället för att ligga här hemma mellan promenaderna.

Det om detta. Ingen bebis idag heller. Känns inte som om det blir aktuellt heller. Vi ska äta tacos ikväll och kolla robinsson. Det blir skönt. Kanske man ska unna sig lite melon ikväll. Kan ju skylla på att min moster har sagt att hon fick tips om att äta melon när bebisen var sen.

Har inte tagit några bilder heller så det blir ett tråkigt inlägg. Kanske fixar till något till senare. Har gått över 9 dagar idag och man har nästan glömmt att det ska komma en bebis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: