Sandra - Colins mamma

Bebisgaranti

Kategori: Familjeliv

Om en vecka så har vi nog garanterat en bebis här hemma iallafall. Imorn blir det ultraljud och sen får vi se vad dom säger.

Imorse gick vi upp tio åt frukost och sen har jag bara varit ute med Ville och plattat ut lockarna jag misslyckades med igår. Det tog 50 minuter. Yes men nu är det platt iallafall. Annars vet jag inte vad vi ska göra idag jag kanske springer upp till min farmor och farfar med Ville. Min gammelfarmor skulle dit och äta och så skulle hon få träffa Ville tyckte min farfar. Det blir trevligt att träffa henne. Hon blir ju gammel gammel farmor i dagarna. Rätt coolt med fem generationer tycker jag.

10 dagars övertid är det möjligt liksom? Tydligen. Ja nu ska jag nog bädda, diska och köra ett varv med min ergorapido. Det blir smulor av Villes mat och alla hans ben han har. Bortskämd men det är han värd.

Jag vill ut och dra vagn!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    En vän till mig gick över tiden 14dagar ..

    Så det är möjligt hehe

    2010-01-17 | 19:46:49
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: