Sandra - Colins mamma

Besök av storken

Kategori: Familjeliv

Idag har jag planerat möte med storken. Hoppas verkligen bebisen kommer nu. Har mitt beräknade datum idag. Trodde aldrig att den dagen skulle komma har alltid känts så långt bort och så kanske man får vänta ännu längre, taskigt läge.

Idag vet jag inte vad jag sak göra. Ville är ju hemma så det blir minst 4 promenader iallafall. Vi har det iskallt hemma så jag fryser snart ihjäl. Taskigt av gavlegårdarna att frysa sina boende såhär. Är rädd att det blir för kallt för bebisen för jag har sockar på mig nu och tjocktröjor och fingrarna fryser och näsan.

Nä nu måste jag faktist gå ut med ville för han åker runt på rumpan här hemma nu.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Ta måååånga promenader, rör dig på alla sätt som går ;) byt gardiner eller ngt sånt. ;) min syster gjorde alltid sånt när hon skulle få barn. haha.

    2010-01-07 | 10:33:34
    Bloggadress: http://sandraheriksson.blogg.se/
  • mersiha säger:

    aha grattis :):) jag har inte planerat nåt :):)

    2010-01-07 | 12:21:25
    Bloggadress: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: