Sandra - Colins mamma

Fy 17

Kategori: Familjeliv

Vad jag fryser. Har liksom dubbla tröjor med. Igår fick vi ny matta i hallen och köket blev jätte fint men han kom ju kvart över sju. Den tiden brukar vi somna om efter andra nattmålet. Vi missade våra fyra timmar så vi skulle lägga oss tidigt vid kvart över 23 sådär. Säkert Colin hade så ont i magen smååt hela kvällen och var orolig sen skrek han till halv två. Tack gud att jag fick sova två timmar för sen åt han igen spottade ut och vi bytte blöja och värmde ersättning. Han spottade ut det med och somnade. Sen har han ätit två gånger till fram tills vi vaknade och spottat ut. ätit tre gånger nu med. Korta gånger och har fortfarande ont i magen. Jag som trodde det var sånt här vanligt kvällsont.

Jag har med lite molande värk i magen, svinont i huvudet fryser massor. Jätte trist. Är lite rädd att båda vi får kräksjuka.  Nä nu ska ja diska och lägga mig bredvid Colin och sova lite för Christian ska träna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: