Sandra - Colins mamma

Godis

Kategori: Familjeliv



För första gången på länge är jag inte sugen på godis. Det känns bra men jag åt ju massor i helgen och igår kväll plus att jag pulade i mig det sista tidigare idag. Fick ju som sagt massor med god mat. Lika som Johanna hoppas hennes var lika god. Nu har vi varit ut på sista promenaden och det är verkligen skönt att Ville kan springa lös och göra det han ska medans jag går långsamt plockar upp och så är det soptunna på vägen till trapphuset. Nu ligger han och sover iallafall och jag ska bädda ner mig och läsa en bok. Jag måste ju läsa ut snabba cash nu innan det är biopremiär på fredag. Jag vill verkligen se den och boken är ju underbart bra. Jag viste redan lite om "den undre världen" eftersom jag kände en person en gång som viste och kände.. Ja mer skriver jag inte för det är inte snällt mot personen och kontakterna vet man ju inte hur de reagerar om de skulle råka läsa.. Ja ni fattar kanske. Jag säger inget till någon för att jag är rädd helt enkelt.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig har lite ont i huvudet. Man vet ju aldrig när man får sova en hel natt nästa gång. Kanske inte ens inatt?

Sov gott så skriver jag imorn. Är jag på förlossningen så mobilbloggar jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: