Sandra - Colins mamma

Goodis.

Kategori: Familjeliv

Är sjukt sugen på godis. Speciellt hemmakväll godis. Det är så att Kristin bor ovanpå hemmakväll och hon har köpt godis där. Jag ska fråga min man om jag får springa och köpa lite. Jag är sååå sugen. Jag fick köpa för Chrill med så jag ska nog springa och handla. Kanske sätter fart på magen. Man brukar ju kunna muta barn med godis. Skyller på det.

Köttbullar sås och potatis står på vår middagsmeny. Gott gott gott!! Jag som bestämt men Christian som lagar. Ovanligt? Näe jag lagar bara min egen gröt i stort sett. Men hans mat blir så god.

Kommentarer

  • Kristin säger:

    Haha, klart du får köpa godis!! Vi blir duktiga snart ;) Måste ju komma iform till beachen2010!

    2010-01-21 | 14:31:29
    Bloggadress: http://coconutkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: