Sandra - Colins mamma

Händer ingenting

Kategori: Familjeliv

Efter vi sett robinsson kom Fredrik han gick nyss. Jag har duschat och försökt att fixa med försäkringskassan men dom verkar ju helt puckade. Jag fattar liksom inte hur jag ska kunna fylla i arbetsgivare när det finns massor och bara en rad. Sen ska man veta hur många timmar man jobbar här och där och sen ska man veta vad man tjänade före skatt. Jag har ingen aning.

Iallafall så har ju jag en hemsida. http://www.cancersyskon.se Jag har inte jätte många besökare det var ett projektarbete i trean sen vet jag inte vad jag ska göra med den. Noll engagerad. Så nu tänkte jag göra om den och ta en .se sida genom mitt domän där. Får se hur det funkar kanske behöver lite hjälp men det vore smart tycker jag. Slipperman .blogg.se :) Men än så länge har jag ju den här.

Idag ska vi äta lax och rostade rotsaker i ugn. Ska bli gott tycker jag. Härligt att det är kväll iallafall.

Snart måndag och jag måste till banken för det är ju krångel med bankbyte med. ÅÅHHH vad jag verkligen ogillar vuxengrejjer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: