Sandra - Colins mamma

Ingen bebis

Kategori: Familjeliv

Det har ännu inte kommit någon bebis. Vi väntar i spänning idag är det två dagar över tiden.

Igår kväll hade jag riktigt tråkigt när Christian så jag gjorde fem armband. Jätte fina. Men nu är det slut på kedjan så jag måste köpa mer.



Är faktist väldigt nöjd med mina hantverk bara att fingrarna är helt trasiga.

Idag är det nog en slödag. Jag somnade tre inatt han la sig efter mig så han sover fortfarande. Jag var ju såklart tvungen att gå upp med Ville eftersom han envisades om att hoppa på mig och så snor han kudden liksom.

Kallt är det idag med så det blir nog mest innedag tror jag. Kanske bakar något. Christian skulle göra god middag iallafall. Lax och rotsaker i ugn. Ush nu blev jag hungrig får koka gröt och äta ett äpple.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: