Sandra - Colins mamma

Ingen hantverkare här eller..

Kategori: Familjeliv

Jag loggade precis in här och kollade men det har inte varit någon designhantverkare här ännu. Han har jobbat så det kanske blir inom dom närmsta dagarna iallafall. Jag provade något nytt på bloglovin med. Skickade in min syrras blogg med sms men inte var det speciellt många fler besökare hon fick för det. Kul att testa iallafall. http://sofiahanden.blogg.se/ Kolla hennes sida för hon har skrivit om sin sjukdomshistoria rätt spännande faktist :P

Sist jag handlade hundmat skulle jag köpa någon riktigt bra mat tänkte jag köpte pedigree. Den luktade skit och Ville har sorterat maten. Alla ljusa bitar delar han och sprider runt smulor i hela köket. Han liksom plockar ut dom. Nu köpte jag Doggy + hette den såg helt okej ut. Jag vill liksom inte ge honom mat som luktar illa för då känns det som om det är bara skräp med. Han vägrade äta den smakade och spottade ut. Tillslut gick jag och köpte en förpackning Beneful och vips! Han åt upp allt och somnade. Stackarn jag skulle inte heller vilja äta någon mat som jag inte tycker om. Beneful är iallafall jätte bra mat. På baksidan står det vad varje bit innehåller typ järn och sånt sen är det fina färger och luktar inte alls nå illa. Jag tror det är bra mat. Men aldrig mer doggy. Någon som vill ha lite skithund mat? I sånt fall har jag 2 kg som väntar.


                         

Nu är mannen ute med Ville han gick sista rundan vilket jag är sjukt tacksam för. Jag vill verkligen inte ut mer idag. Om jag inte ska till förlossningen då. Inga tecken på att det blir bebis iallafall så jag får sitta och vänta.
Folk ringer och smsar hela tiden och undrar bebisstatus. Till och med två grannar har frågat om det inte ploppar snart höll till och med reda på datumet?

Sista inlägget för idag om det inte blir bebis förståss :P

Kommentarer

  • Bitterfittan säger:

    oj gud va kul (: då kommer din lille snart. det måste vara otroligt spännande?

    2010-01-06 | 23:31:51
    Bloggadress: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
  • Camillaaa säger:

    Hej! Klickade mej in här bara av en slump! Beneful är INTE en bra mat. Läser du på kött% så ser du att det inte är speciellt mycke kött? Står de 4% kanske? Din hund kommer må mycke bättre om procenthalten är över 20! Grattis till bäbises din!

    2010-01-07 | 14:52:49
    Bloggadress: http://camillaochelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här: