Sandra - Colins mamma

Jaha då börjar man plussa då..

Kategori: Familjeliv

Nu går jag plus på dagarna. Borde vara omöjligt för en bebis att ligga inne så länge. Det tråkigaste är att jag inte känner någonting eller har några tecken på att det skulle vara nära. Det känns som man är van vid att magen ska vara såhär. Men allt är färdigt här hemma så jag hoppas verkligen att den kommer ut snart. Vi går här hemma och väntar. Båda är liksom på spänn och det blir liksom långtråkigt att bara gå och gå..

Har nyss varit ute med Ville sprang upp för backen till trapphusdörren och lite till. Kändes ingen skillnad men jag orkade ju inte springa mer heller. Dålig kondis.

Till sist vill jag tacka Jonas för min fina design. Men jag hoppas att det behövs en ny redan imorgon. Det måste ju vara mycket bebis sen när den kommit. Nä nu ska jag lägga mig för jag mår illa. Det är fel för det ska ju inte trycka uppåt utan neråt den vill helt enkelt inte komma ut till oss. Mamma och pappa längtar efter dig iallafall <3

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: