Sandra - Colins mamma

Min lilla bebis

Kategori: Familjeliv

Kom ut nu då så vi får känna på dig. Jag hoppas som sagt väldigt mycket på att den kommer nu elller att dom sätter igång snart. Men max en vecka kvar tills vi är föräldrar iallafall. Känns toppen. Jag som alltid har tyckt att jag är jätte stor har nu ändrat uppfattning genom att se andra som är runt vecka 30 och lite till som är mycket större än mig redan nu. Dom borde ju sprängas till slut sånna som är spinkiga innan och typ gått upp 25 kg. Jag har gått upp 1 kg. Sen har jag läst att allt i magen som bebis och alla saker där till väger ungefär 11.90 kg. Helt otroligt tänk om man blev av med det då skulle man bli rena ungdommen igen. Trotts att jag var riktigt överviktig för två år sen så har jag inte gått upp mer. Jag har riktiga förhoppningar om att man kanske kan hålla vikten efter det här. ;D

Näe nu ska jag och världens busigaste Ville lägga oss i sängen. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: