Sandra - Colins mamma

Min mage spricker

Kategori: Familjeliv

Min mage spricker snart. Har ätit massor med god mat. Nu har jag ätit lite godis med. Bebisen rör sig så mycket den kan. Mysigt lite ont gör det ju här och där. Man får faktist passa på att njuta för det kommer ta tid innan man känner såhär igen. Många många år är det tills det blir bebis igen och man kanske kommer att sakna rörelserna speciellt när man ser någon annan gravid. Iallafall vill jag hellre ha barnet på utsidan.

Det ska bli jätte spännande att se vad det blir för färg på bebisen och hur den ser ut och verkligen känna på den. Tänk att det här barnet kommer att vara med oss resten av våra liv. Helt otroligt.



Snart blir han storebror Ville :) Vist är han sjukt söt när han ler och har underbett. Nu ska han och jag ut på en promenad innan jag tänker gå och lägga mig.

Kommentarer

  • maria säger:

    Tack detsamma:)åh så spännande, då får du skriva så man får veta hur de gick:) haha ja det kan man nog, men det kommer nog någon som vill ut snart kan jag tänka mig:) Ja det är bara bra med mig.. Hur mår du själv då? de va länge sen man såg och hörde något från dig? umgås du något med Emelie och Fia då?

    Kram kram

    2010-01-17 | 22:45:43
    Bloggadress: http://psykopatanka.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja det hoppas jag åxå ..Måste vara hur jobbigt som helst när man bara vill att dom ska komma ut ;)

    2010-01-18 | 11:02:56
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: