Sandra - Colins mamma

Ny design?

Kategori: Familjeliv

Japp om man vill ha en ny design på sin blogg så kan man kontakta http://jonaslindberg.blogg.se/ för han gör toppensnygga designer. Han ska göra en åt mig. Jag kan fixa design själv bara det att jag inte har något bra program typ photoshop som man kan göra snygga bilder och texter därför blir det halvdant. Jag har läst webbdesign A och har även en egen hemsida som heter cancersyskon.se. Ska dock ta bort den eftersom den inte är värd 500 kronor i månaden.

Nu har jag varit hos Johanna hon bjöd på jätte god mat och fika. Supermys men inte lika kul att gå dit och hem.

Hur kul är det att vara höggravid och hundägare i sån här kyla? Näe usha. Blir bara en promenad till idag men jag tror faktist inte att Ville klagar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: