Sandra - Colins mamma

Ny locktång

Kategori: Familjeliv

Jag fick en locktång idag :) Av min faster toppenbra för min gammla gick söder. Så nu får jag krulla på då :)

Har varit till stan en sväng till gått ett varv inte köpt någonting superduperbra. Nu ska jag äta korv med bröd.



Senare blir det hemmamys skulle jag tro. Trodde att jag skulle få träffa Emmy i helgen men ikke! Hon är ju i trönö varje helg nu tre på raken :O Saknar henne men förhoppningsvis ska vi till Söderhamn nästa fredag och hälsa på. Med bebis hoppas verkligen alla barn kan hålla sig från kråkor så det blir av. Min moster kommer då och det vore ju verkligen kul att få träffa mina kusiner och speciellt min nya kusin Milo har aldrig träffat honom.

Nu kan gärna bebisen få komma ut. För jag längtar verkligen. Jag var lite less idag tänkte att det var ju typiskt att det inte kommit någon bebis när Christians syster och hennes man & dotter skulle komma ihelgen från stockholm. Vips så ringde telefonen och Johan hade blivit sjuk så dom skulle komma nästa helg. Hoppas han kryar på sig men det var ju lite tajming. Näe nu skriker magen så jag lagar mat utan Christian han ska endå äta låda :)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: