Sandra - Colins mamma

Öppna mejeri

Kategori: Familjeliv

Ja här sitter jag och väntar på att vårt lilla kinderägg ska komma ut så att jag får öppna mejeri. Det är väldigt långsamt om dagarna kan jag påpeka. Många som ringer och frågar. Smsar och skriver plus att besökarsiffrorna här har ökat massor. Det är roligt att så många är intresseade & glada.



Är lite sur på försäkringskassan och sånt sen kommer jag inte in på nya bankkortet på datorn så jag måste till banken imorn. Jag hatar sånna där vuxengrejjer. Jag vill byta blöjor och mysa inte hålla på att krångla med sånt där.

Jag fick iallafall lax med rotsaker i ugn tidigare. Underbart gott. Sen har vi fikat lite och bara myst framför tv:n. Nu tittar vi på Johan Falk. Innan var det en annan del av köping. Härligt att det gänget är tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: