Sandra - Colins mamma

Plopp

Kategori: Familjeliv

Önskar proppen lossnar snart för det borde bara slutbadat för bebisen nu den får ju snart russinfingrar! Jag vill sätta igång med mejeri och faktist göra vår familj komplett.

Nu är det rätt bråkigt i magen. Ska gå och lägga mig tror jag. Jag saknar mina syskon. Har syskonabstinens med. Jessica och David träffade jag igår men det känns som en evighet och Emmy är det ju faktist flera veckor sedan. Fia träffar jag då och då men hon förändras inte lika mycket mellan gångerna.



Bjuder på en bild på Emmy som är lite trött att vänta på att bli moster. Hehe mina syskon blir moster och morbror samtidigt som deras kompisar får sina första småsyskon. Lite lustigt. när jag var 15 hade jag en lillasyster Fia som är 16 nu. När jag var 18 hade jag Fia nu 16, Jessica nu 5, Emmy nu 4 & David nu 2 år. Helt otroligt. Nu är jag 20 och själv mamma inom en vecka.

Mycket bebisssnack men det får ni stå ut med. Dom flesta läser nog min blogg för att kolla om det kommer någon bebis. Jag kommer att updatera bloggen när vi åker in och när bebisen anlänt ;) Så om jag har blogguppehåll beror det inte på att jag ligger och föder. Jag har ju internet i mobilen så att jag kan mobilblogga och skriva på facebook. Mina unika besökare har ju fördubblats den senaste veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: