Sandra - Colins mamma

punka!

Kategori: Familjeliv

Ja idag när jag hade varit i tvättstugan så ringde BVC vi skulle dit halv fyra. klockan var två och Colin sov. Jaha. Sprang till tvättstugan gjorde mig klar och sprutade ner hela lägenheten med mjölk. Colin vaknade åt lite men jag var tvugen att avbryta och han blev förbannad och blöt i mjölk. Jag hann inte byta blöja och inte body. Han var jätte hungrig och ledsen. DUM MAMMA så känner jag. Stressade ner med vagnen för trappen. Han blev lugn i liften. Ja gissa vad som hänt då då jo PUNKA hela däcket var platt. Tack gud för att du straffar mig med både snöväder och vagnpunka som om jag inte hade det skitjobbigt innan. Ringde farmor och farfar skjutsade oss. Väl på BVC fick han mat och Charmade BVC tanten. Det var riktigt trevligt där. Träffade personal på södertulls HC samtidigt som beundrade min lille prins. Fast enligt vågen hade han vist gått upp ovanligt mycket för att vara så liten. Det brukar inte komma förns många veckor efter förlossningen. Det är bra för det är ett tecken på att han mår bra trotts att han bajsar och kissar i jättemängder :P

När vi kom hem hade Christian gjort mat så jag kastade i mig korv och makaroner var så hungrig som om jag hade varit med i robinsson. Efter det bytte jag blöja då min gullige son kissade ner hela mig sen bajsade han ner hela skötbordet. HÄRLIGT! Hehe

Ikväll har Mike och två andra kompisar till Christian varit här. Vi har fikat och kollat robinsson. Mycket bebismys för han har varit vaken. Nu spelar Mike och Chrill Buzz och jag tar det lugnt. Jag förlorade två ggr sen slutade jag att spela med dom.

Nu hoppas jag på att få sova snart för jag är verkligen dödstrött. Imorn ska vi få ny matta i hallen klockan 7 på morgonen. Typiskt för det är då vi somnar om efter första morgonmålet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: