Sandra - Colins mamma

Snö, snö & snö

Kategori: Familjeliv

Inatt trodde jag att bebisen skulle komma hade jätte ont i magen och det var full rulle där inne. Det är det idag med efter att den har varit ovanligt lugn de senaste dagarna. När jag vaknade var allt som vanligt igen. Hepp. Så jag fick ligga och vänta på att Ville skulle vakna som låg och snarkade ikapp med Christian till halv tolv. Åt lite frukost och så har vi varit på promenad.

Idag hade det kunnat snöa lite mindre tycker jag. Mamma och Emmy ska till stockholm för att se disney on ice som Emmy fick av mig i födelsedagspresent. Hoppas hon tycker det är roligt :) Annars vet jag inte vad jag ska göra idag faktist. Fundrar på att gå och köpa en lampskärm och ta bort julen. Dvs en julstjärna i fönstret, två tomtar och en ängel. Vill plocka upp min nya fina vardagsrumslampa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: