Sandra - Colins mamma

Stålmannen har kräkits..

Kategori: Familjeliv

På sin pappa, fotöljen och golvet. Massor med. Han har verkligen ont i magen han har sovit i två timmar snart så skönt för honom vår lilla son. Bara 1 vecka och redan sjuk. Han får vara hemma och vila i helgen för nästa vecka blir det massor att göra. Vi ska till öron på måndag eftersom han inte svarade på hörseltestet på VÄ öra. Christian är magisk han får Colin att bli lugn bara sådär medans jag får kämpa massor. Colin är verkligen pappas kille. I den här familjen är det jag och sen håller Christian, Ville och Colin ihop. Om det blir fler barn hoppas jag att det blir en flicka så att jag slipper vara här ensam. hehe. Nu ser det ut som om Crille har fågelbajs på axeln det är supersnyggt.

Ska väl göra mig klar för att sova. Har med lite ont i magen ska äta en frukt, lägga i plastad froté i sängen och sen krypa ner och se hur mycket vi får sova inatt.

Imorn bitti kommer Colins moster Emmy en stund mamma ska till optikern.



Colins moster Emmy



Colins morbror David



Colin med sin moster Emmy



Colins moster Fia

Hoppas att han blir frisk snart så att vi kan åka hem till pappa och träffa Jessica och David jag saknar dom. Nu ska jag göra allt jag skrev tidigare. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: