Sandra - Colins mamma

Stolthet & fördom

Kategori: Familjeliv

Missa inte den toppenbra filmen idag klockan 21.00 på tv3 ikväll! Jag såg den för två år sen och den här är 1000 gånger bättre än den gammla.

Jag fick supergod middag. Kycklingfilé med jordnötter och sånt & ris till det. Jag är väldigt bortskämd här hemma. Christian gör allt. Städar, diskar, lagar mat & går oftast ut med Ville. Jag sitter och läser bloggar och suckar över att det inte händer något. Jag känner mig lite hämsk när jag tänker efter. Han väntar ju lika mycket som jag. Ni som känner mig vet att jag är väldigt duktig på att göra ansiktsuttryck om det händer något eller så. Så varje gång jag får lite ont eller sendrag så grimacherar jag utan att tänka på det han frågar alltid vad är det?? Näe ingen bebis suck..

Nu har Ville kommit han fick något annorlunda ben av mig lite mjukt sådär som han verkar gilla. Han känner nog sig mest hemma hos oss tror jag. Han är alltid lugnn och går runt och bara strosar liksom. Christian är lite utav Villes favorit. Det beror nog på att han är ute och verkligen leker med honom när han är här och leker massor med honom inne kastar råttor och sånt som jag inte orkar.

Ja missa inte tv:n bara :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: