Sandra - Colins mamma

Typ nada..

Kategori: Familjeliv

Det händer typ nada på bebisfronten. Den trivs bra där inne men jag vill att den ska ut. Var hos barnmorskan på sista kollen idag. Hjärtljuden hade rättat till sig och var exakt lika som tidigare. mellan 139-142. Magen hade inte växt någonting så bebisen kanske inte blir så enorm som det känns. Den sprattlar runt som vanligt och man känner sig knappt gravid längre eftersom man vant sig så vid det. Det känndes jätte jobbigt att få en lapp med nummer jag skulle ringa nästa vecka på torsdagen om det inte blivit bebis. Hallå? Det är väl inte möjligt att man måste vänta så länge. Njae då vet jag inte vad jag ska göra!

Efter besöket gick jag till stan satt och pratade med Annika i över en timme sen gick jag fram och tillbaka till babyproffsen men där ville jag inte vara kvar för det var proppfullt med vagnar och söta bebisar.

Funderar på att åka till barnens hus har hittat reflexer från lundmyr där som jag vill ha på vagnen sen hälsa på Annika. Ska fixa håret först iallafall så får vi se vad jag hinner med idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: