Sandra - Colins mamma

Allt ditt är mitt

Kategori: Familjeliv

Ja allt ditt är mitt eller hur pappa? Slå på dator, dra i sladdar, klättra i tvbäken, kolla tv, riva i ps3 och surr system är något vardagligt i Colins liv. Pappas dyra prylar. jag räknar sekunder tills något ska gå sönder. Men pappa får förståss låna mina leksaker med, dockan som jag älskar tex.







Tråkigt att den sista bilden blev suddig. Får ta en ny imorgon. Colin är jätte lycklig över sin docka som säger, mama, papa, hahaha och gråter.

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    haha sötnosen :D



    sv: haha ja det va just färgen ja tänkte på, lite roligt att han blivit så ljus :D



    hoppas ni haft en toopendag!

    kram

    2010-07-23 | 01:16:13
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: