Sandra - Colins mamma

Bad

Kategori: Familjeliv

Vid tolv var vi på fjärran. Colin har badat två gånger i typ 30-45 minuter. Helt otroligt skönt att solen inte var klar, då hade vi inte kunnat bada. Han älskar att simma runt skvätta mm. Han dyker också, blir inte alls rädd att komma under vatten. Superkul. Vi kommer att vara där varje dag. Även om det är dåligt väder.

Nu har vi precis kommit hem. Har inte fått nå färg men frisk läs varm luft. Crille duschar och jag tinar kyckling, vi ska nämligen äta faijtas idag. Supergott och inte så fettigt och mastigt såhär i värmen. Colin slocknade i vagnen på vägen hem. Imorgon blir det valbo med mamma och mormor sen bad igen antar jag. Jag börjar ju jobba imorgon igen. Har lite ångest men den här semestern är den första och bästa i mitt liv. Nästa sommar ska jag inte heller vara ledig för då ska jag jobba och ta semester till resan på vintern.





Colin kröp imorse :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: