Sandra - Colins mamma

Colin

Kategori: Familjeliv

Nu har vi varit i stan och ätit fruksallad med mjukglass, jätte gott och skönt att komma ut. Annars hade jag somnat på soffan mellan alla killar här. Kom nyss hem och har kollat runt det sista innan jag ska försöka få min son att sova så vi med kan få sova. Åh jag har bestämt hur det ska se ut lite mer här hemma. Det sista liksom. Kommer bli såå fint ska kolla ut alla saker imorgon och tisdag sen är det bara att spara och handla. Imorgon ska jag föresten gå till banken och göra ett konto till min rika son <3



Min bebispojke

Kommentarer

  • Nize och Lexie säger:

    Haha ja just det! Silverplanet hade jag helt glömt bort men det var ju typ som lunarstorm... Riktigt fjortis skriv hade vi :P ...



    Fan vad kul ;)



    Synd med vovven hon var fruktansvärt fin!

    2010-07-26 | 16:56:11
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: