Sandra - Colins mamma

Jag är så G L A D

Kategori: Familjeliv

Jag är så glad, jag är så glaaad. Tralla lalala.. Idag har vi fått reda på en sak som har gjort oss så jätte glada. Allihop. Jag bara lägtar till framtiden. Dom närmsta får veta. Ni andra får vänta ett tag :P Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara lägga mig på golvet att skrika!

Nu sitter jag på jobbet och har pratat med Johanna och Sofi, dom bästa av dom bästa. Känns skönt och alla är så glada. Colin och jag var på stan en sväng och kollade sommarkväll. Det var massvis med artiser men mycket folk. Blev bara stressigt så vi gick hem då Colins farmor kom över på en korv med bröd. Hon åkte samtidigt som mig. Önskar att vi hade hus. Då kunde hon bo hos oss!

Imorgon blir det hem och sova sen upp kvart över tio. Kasta på sig lite smink och gå till BVC. Jag vill också vara med på läkarbesöket. Efter det ska jag nog vila lite så kommer Ville hem, vart tar han vägen på fredag då vi reser bort till stockholm? Måste lösa det.



Mitt hjärta när vi åkte taxi natten till tisdag.

Kommentarer

  • Nize och Lexie säger:

    Man skulle kunna tro av din text att ni väntar en till ? ;)

    2010-07-29 | 11:35:15
    Bloggadress: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här: