Sandra - Colins mamma

Jobb

Kategori: Familjeliv

Nu sitter jag på jobbet. Det händer inte mycket, verkligen ingenting. Det är skönt det med, när som hälst kan det vända. Innan jag gick idag så satt Colin och åt smörgåsrån med smör. Ett helt gick i sen fick han ett halvt, det dög inte. Vet ni varför? Det var inge smör på! Snart kommer han slicka smör. Ush den utvecklingspunkten hoppas jag att min son glider över lite snabbt och smidigt sådär.

Har iallafall kommit fram till att det är bättre när det händer lite på jobbet. Då sitter man inte och är sugen på massor med ätbart hela tiden. Som nu. Jag har en apelsin. Det är en apelsin. Den kan jag inte äta tio gånger.

Johanna ringde idag med. Superkul. Min farmor med. Hon kommer hem med Ville på torsdag, passande till kursen. Det blir toppen det. Vi fick läxa, att hunden skulle vara på två helt nya ställen som de aldrig varit på förr. tillexempel buss, tåg, stall mm. Men Ville har varit överallt. Han åker ju tåg och buss jätte ofta han är i klädaffärer och hänger med överallt. Jag kommer inte på något ställe.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har hunden åkt båt då :)?

    2010-07-21 | 19:00:31

Kommentera inlägget här: