Sandra - Colins mamma

Jobbet

Kategori: Familjeliv

Ja nu sitter jag på jobbet igen. Det känns som om jag är här mer än hemma ibland. Det är inte jobbigt att vara här nu iallafall för imorgon bär det av på några dagars semester i Stockholm. Ska bli helt underbart att komma bort och bara göra en massa roliga saker. Sen blir det 5 nätters vecka som jag inte riktigt längtar lika mycket till.

Jag är trött, jag slutade kvart över sju idag. Cyklade hem som en dåre och somnade 8. Klev upp klockan 10 och sprang iväg till BVC. När jag kom hem var jag ner i källaren för att hämta en resväska och pratade med grannen. Mamma hämtade mig därefter. Vi åkte runt till öb, dollar, jysk och kvantum. Handlade massor innan vi åkte hem till pappa. Träffade Alla mina 4 syskon. De satt och åt pannkakor med vaniljsocker i och chokladsås, grädde och jordgubbssylt på. Vi var där ett tag innan mamma körde mig hem. Sen har vi packat och fixat hemma fram till middagen. Fick cykla som en dåre till jobbet, nu är jag här.



MMM majskrok mamma :)

Kommentarer

  • Frida - gravid vecka 34 säger:

    sv; ja , jag kan tänka mig det , han är verkligen supersöt =D

    Haha , tack ! va söt du är . Jag är också rätt spänd på vad som befinner sig däri. Den verkar inte vara särskilt stor med tanke på att magen är så pass liten , men man vet ju aldrig . Kanske bara säger "poff" nu sista tiden så är jag som en flodko sen .

    Gick du upp mycket under din graviditet ?



    Kram

    2010-07-29 | 22:54:50
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: