Sandra - Colins mamma

Konstig natt

Kategori: Familjeliv

Jag avlider snart i trötthet. Måste sova en stund på dagen för att orka med natten. Colin är piggelin. Jag ska gå ut med honom nu. Först till min farmor och hälsa på. Så man får träffa lite folk. Det är ju liksom ingen annan som vill vara med mig? Sen ska jag gå hela dagen så att jag gör resultat i tabellen som jag ska fylla i varje söndag. nu J ska jag bli snyggare än dig!

Nä lite frukost och kläder så drar jag och min bebis ut på äventyr.





Lillspink, bodyn i 62 hänger och jenasshortsen också i 62 är inspända på smalaste och de är fortfarande stora. Inge babyhull där inte. Min åsikt: Bara oaktiva barn som får babyhull :P Men Feta, kritvita stora pojkbebisar utan hår är skitäkligt jag skulle inte kunna älska mitt barn om det var så. Colin är den finaste och min lillebror såklart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: