Sandra - Colins mamma

Lillsyster Gästbloggar

Kategori: Familjeliv



Hej alla glada!

Nu är det Lillsyrran här som tänkte vara lite gullig och gästblogga lite om våran trevliga kväll. Det är sommarkväll på Onsdagar här i Gävle så idag var Andreas Johnsson där och sjöng.
Sandra har ju gästbloggat lite på min blogg så tänkte att det var min tur nu. Tänkte inte skriva så mycket utan tänkte lägga ut lite fina bilder från kvällen.

Sandra har också knäppt massa fina kort men tänkte lägga ut fina kort som jag knäppt under kvällen, ENJOY



Syskon kärlek

Och hur fin är inte den här bilden? Så otroligt fin!



Så jäkla söt! Jag smälter bara av att titta på dig! Mosters PRINS!

Fina lill familjen

Sen sist en bild på kvällens Andreas Johnsson.


KOM IHÅG att kika in på min blogg också. ;)
HÄÄR

Bjuder på den ;)

Kommentarer

  • Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma säger:

    gud så fin du är :)



    men ja måste ställa en fråga är han med blåa tröjan pappa till colin ?



    sv: haha det va riktigt gott kan jag säga :D



    kram

    2010-07-21 | 23:48:12
    Bloggadress: http://shiiitonge.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    gud vilken söt bild på dig och jessica!:)

    2010-07-25 | 00:57:14
    Bloggadress: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: