Sandra - Colins mamma

Måndag

Kategori: Familjeliv

Ja nu är det måndag igen och jag önskar att det var måndagen förra veckan. Näe då det ska väl bli bra att få ihop lite pengar nu, såklart. Idag ska vi som sagt till valbo med min mamma och mormor. Sen ska vi nog ta oss ett dopp på fjärran innan jag ska göra mig klar och gå till jobbet klockan kvart över åtta.

Colin vakna klockan 6 vände sig och somnade om till åtta, perfekt tid. Han somnade tio igår kväll. det är toppentider tycker jag. Vi har börjat haft alla dörrar stängda till sovrummet hela dagarna så persiennerna nere. Sover bara i påslakan. Det funkar också. Sen hade min syrra ett tips att lägga pantflaskor med iskallt vatten i sängen för att hålla den kall, också smart.



Nä nu är det någon hungrig på golvet.

Kommentarer

  • fraajs-blivande mamma♥ säger:

    Sv ; men herregud , ja det är sorgligt . Men man får vell ringa o tjata lite så kanske dom skyndar på lite :)

    2010-07-05 | 10:25:42
    Bloggadress: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här: